INFORMACJE OGÓLNE

Jak można otrzymywać aktualności i oferty produktów The North Face®?

Aby otrzymywać aktualności oraz informacje o wydarzeniach dotyczących The North Face®, prosimy o subskrypcję biuletynu. Można to zrobić, klikając tutaj.

Czy można zrezygnować z subskrypcji biuletynu The North Face®?

Aby zrezygnować z subskrypcji biuletynu The North Face®, prosimy otworzyć e-mail z ostatnim otrzymanym biuletynem i przewinąć do dołu strony, gdzie znajduje się łącze „Zrezygnuj z subskrypcji”. Po kliknięciu tego łącza nastąpi przekierowanie na inną stronę, zawierającą prośbę o potwierdzenie chęci rezygnacji z subskrypcji biuletynu. Należy kliknąć „potwierdź”. Od tego momentu biuletyn nie będzie już wysyłany. Zarejestrowani użytkownicy mogą zrezygnować z subskrypcji w sekcji „Moje konto”, klikając „Subskrypcja biuletynu”. Należy odznaczyć przycisk „Subskrybuj” i zapisać.

Mam problemy z przeglądaniem sklepu internetowego The North Face®. Co mogę zrobić?

W razie problemów z przeglądaniem sklepu internetowego The North Face® można spróbować usunąć stare pliki cookie i tymczasowe pliki internetowe. W celu usunięcia plików cookie należy przejść do Opcji internetowych w sekcji „Narzędzia” i kliknąć „usuń pliki cookie”. Po usunięciu plików cookie prosimy sprawdzić, czy obsługa plików cookie jest włączona. Obsługujemy następujące przeglądarki: Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari i Internet Explorer.

Które przeglądarki internetowe obsługuje sklep The North Face®?

Strona internetowa The North Face® została zoptymalizowana pod kątem przeglądania w przeglądarce Microsoft Internet Explorer 8 lub późniejszej wersji, Mozilla Firefox 19.0 lub późniejszej wersji, Google Chrome 26.0 i Safari 5 lub późniejszej wersji.

Jaka rozdzielczość ekranu umożliwia optymalne przeglądanie sklepu?

1024x768 lub wyższa.

Kupiłem/-am produkt na stronie internetowej sprzedającej podrobione produkty The North Face® lub znalazłem/-am taką stronę. Co należy zrobić?

 

Niestrudzenie zwalczamy wszystkie źródła potencjalnych podróbek, ale nie możemy całkowicie powstrzymać sprzedaży fałszywych produktów. Prosimy o kontakt z nami i zgłoszenie fałszywej strony lub produktu, aby umożliwić nam rozpoznanie tej kwestii.

 

 

 

Jak można ubiegać się o sponsorowanie?

 

Prosimy kliknąć tutaj, aby przejść na stronę do kontaktu.

 

 

 

Co zrobić, jeśli nie udało mi się znaleźć tutaj odpowiedzi na moje pytanie?

 

 

 

 

Jeśli nie ma tutaj odpowiedzi na dane pytanie, prosimy o kontakt z internetowym zespołem obsługi klienta. Jeśli ma to zastosowanie, prosimy podać przedstawicielowi obsługi dane swojego zamówienia.