INFORMACJE OGÓLNE
Aby otrzymywać aktualności oraz informacje o wydarzeniach dotyczących The North Face®, prosimy o subskrypcję biuletynu. Można to zrobić, klikając tutaj.
Aby zrezygnować z subskrypcji biuletynu The North Face®, prosimy otworzyć e-mail z ostatnim otrzymanym biuletynem i przewinąć do dołu strony, gdzie znajduje się łącze „Zrezygnuj z subskrypcji”. Po kliknięciu tego łącza nastąpi przekierowanie na inną stronę, zawierającą prośbę o potwierdzenie chęci rezygnacji z subskrypcji biuletynu. Należy kliknąć „potwierdź”. Od tego momentu biuletyn nie będzie już wysyłany. Zarejestrowani użytkownicy mogą zrezygnować z subskrypcji w sekcji „Moje konto”, klikając „Subskrypcja biuletynu”. Należy odznaczyć przycisk „Subskrybuj” i zapisać.
W razie problemów z przeglądaniem sklepu internetowego The North Face® można spróbować usunąć stare pliki cookie i tymczasowe pliki internetowe. W celu usunięcia plików cookie należy przejść do Opcji internetowych w sekcji „Narzędzia” i kliknąć „usuń pliki cookie”. Po usunięciu plików cookie prosimy sprawdzić, czy obsługa plików cookie jest włączona. Obsługujemy następujące przeglądarki: Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari i Internet Explorer.
Strona internetowa The North Face® została zoptymalizowana pod kątem przeglądania w przeglądarce Microsoft Internet Explorer 8 lub późniejszej wersji, Mozilla Firefox 19.0 lub późniejszej wersji, Google Chrome 26.0 i Safari 5 lub późniejszej wersji.
1024x768 lub wyższa.
Niestrudzenie zwalczamy wszystkie źródła potencjalnych podróbek, ale nie możemy całkowicie powstrzymać sprzedaży fałszywych produktów. Prosimy o kontakt z nami i zgłoszenie fałszywej strony lub produktu, aby umożliwić nam rozpoznanie tej kwestii.
Jeśli nie ma tutaj odpowiedzi na dane pytanie, prosimy o kontakt z internetowym zespołem obsługi klienta. Jeśli ma to zastosowanie, prosimy podać przedstawicielowi obsługi dane swojego zamówienia.