zamówienia zakupu

Czy można zmienić lub anulować zamówienie, jeśli nie zostało jeszcze wysłane?

Dostawa standardowa:

Po złożeniu zamówienia można je anulować w ciągu 30 minut za pomocą przycisku „Anuluj zamówienie” na stronie „Śledź moje zamówienie” lub na stronie konta. Po upływie 30 minut nie można już anulować zamówienia, ale jeśli po dostarczeniu chcesz odesłać nam produkt, możesz to zrobić bezpłatnie.

Dostawa ekspresowa:

Ze względu na przyspieszony charakter usługi nie ma możliwości anulowania ani zmiany zamówień ekspresowych.

Kliknij tutaj, aby zapoznać się z naszą polityką zwrotów i instrukcjami zwrotu.

Czy można złożyć zamówienie przez telefon?

Niestety, obecnie nie ma możliwości złożenia zamówienia przez telefon.

Jak mogę sprawdzić, czy sklep otrzymał zamówienie?

Po zakończeniu transakcji na adres e-mail zamawiającego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia. W razie nieotrzymania potwierdzenia zamówienia prosimy o kontakt z obsługą klienta. Zawsze zalecamy sprawdzenie statusu zamówienia w sekcji Śledzenie zamówienia: wystarczy wprowadzić swój numer zamówienia i adres -email oraz przesłać zapytanie.

Jakich wiadomości e-mail dotyczących zamówienia należy oczekiwać?

Po złożeniu zamówienia zamawiający otrzyma następujące wiadomości e-mail:

Potwierdzenie zamówienia: Potwierdza ono otrzymanie zamówienia. Potwierdzenie to powinno pojawić się w skrzynce mailowej w ciągu kilku minut od złożenia zamówienia. Wszystkie zamówienia realizowane są zależnie od dostępności. Jeśli po złożeniu zamówienia okaże się, że towar jest niedostępny, sklep skontaktuje się z zamawiającym, a zamawiający otrzyma zwrot pieniędzy za niepełne/anulowane zamówienie.

Potwierdzenie wysyłki: Ta wiadomość jest generowana po wysłaniu zamówienia z magazynu. Zamawiający otrzyma numer lub numery umożliwiające śledzenie przesyłki od magazynu do punktu dostawy. Aktualizacja informacji umożliwiających śledzenie przesyłki w systemie firmy kurierskiej może zająć do 24 godzin. Zamówione towary można też zawsze śledzić, klikając tutaj

Zwrot towaru i zwrot pieniędzy: Po otrzymaniu przez magazyn zwrotu towaru przeprowadzona zostanie niezbędna inspekcja. Zamawiający otrzyma e-mail z potwierdzeniem, czy zwrócony towar spełnia wszystkie wymagania. W tym momencie sklep dokona zwrotu środków pieniężnych za zwrócony towar.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienie mogło zostać anulowane ze względu na problemy z kartą kredytową. Dalsze informacje można uzyskać w swoim banku. Można również skontaktować się obsługą klienta, klikając tutaj.

Czy po złożeniu zamówienia można do niego dodać towar?

Po potwierdzeniu zamówienia nie ma praktycznie możliwości jego zmiany lub anulowania. Staramy się bardzo szybko realizować zamówienia, żeby dotrzymać terminów dostaw.  Aby zamówić dodatkowy towar, należy złożyć nowe zamówienie internetowe.

Jak skorzystać z kodu promocyjnego podczas zakupów przez Internet?

Aby dokonać zakupu, należy przejść do koszyka (lub kliknąć przycisk Kasa w prawym górnym rogu strony).
W polu na kod promocyjny w kasie należy wpisać kod promocyjny dokładnie w takim formacie, w jakim został dostarczony. Należy uważać, aby nie wprowadzić niepotrzebnej spacji na początku lub na końcu kodu promocyjnego, co może się zdarzyć podczas kopiowania i wklejania kodu z e-maila lub innej formy komunikacji elektronicznej.
Następnie należy kliknąć „Zastosuj”. Wyświetli się komunikat informujący o wprowadzeniu kodu promocyjnego.