Płatność

Jakie formy płatności obsługuje sklep internetowy The North Face®?

Akceptujemy płatności kartami American Express, Maestro, MasterCard, MasterCard Debit, Visa, Visa Electron i Visa Debit oraz za pośrednictwem systemu PayPal i Przwlewy24.

 

 

Kiedy środki są pobierane z rachunku karty?

Rachunek karty kredytowej lub debetowej zostanie obciążony kwotą odpowiadającą łącznej wartości zamówienia w momencie wysyłki zamówienia. Zamówienie nie zostanie przyjęte, a towar nie zostanie wysłany do momentu autoryzacji karty kredytowej lub debetowej przez jej wydawcę, w celu jej użycia do dokonania danej płatności.

Czy zakupy w sklepie internetowym The North Face® są bezpieczne?

Tak. Można spokojnie robić zakupy, ponieważ dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo zakupów oraz danych osobowych klientów.

Czy The North Face® przetwarza moje dane dotyczące płatności?

Dążymy do zabezpieczania strony internetowej i zapobiegania oszustwom. Wszystkie transakcje kartą kredytową lub debetową dokonywane na tej stronie internetowej są przetwarzane przez grupę Worldpay (UK) Limited i należące do niej grupy. Grupa ta prowadzi bezpieczną bramkę internetową i odpowiada za przechowywanie oraz obsługę danych dotyczących płatności w bezpiecznym środowisku.

Dlaczego moja karta została odrzucona?

Karta mogła zostać odrzucona z jednego z poniższych powodów:

  • Być może upłynął termin ważności karty. Należy sprawdzić, czy karta jest nadal ważna.
  • Być może przekroczony został limit środków na karcie. Należy skontaktować się ze swoim dostawcą karty kredytowej, aby sprawdzić, czy nie przekroczono dozwolonego limitu środków.
  • Być może pewne dane zostały wpisane z błędem. Należy sprawdzić, czy we wszystkich polach wpisano prawidłowe informacje.

Jeśli żaden z powyższych powodów nie ma zastosowania, chętnie udzielimy wszelkiej pomocy.
W tym celu prosimy o kontakt z zespołem obsługi klienta tutaj.