ZWROTY

ZWROTY DO SKLEPU INTERNETOWEGO THE NORTH FACE

The North Face gwarantuje jakość wszystkich sprzedawanych towarów i ma nadzieję, że każdy klient będzie zadowolony z zakupu. W razie niezadowolenia z jakiegokolwiek powodu, zakupione towary można zwrócić w ciągu 30 dni. Zwracane towary nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu (z przywieszką).

 

JAK ZAMÓWIĆ DARMOWY ZWROT

1) WYGENEROWANIE I WYDRUKOWANIE ETYKIETY ZWROTNEJ

Kliknij łącze Zaloguj się w nagłówku. Sprawdź status zamówienia (w przypadku złożenia zamówienia jako gość) lub Zaloguj się (w przypadku złożenia zamówienia jako zarejestrowany użytkownik). Kliknij Utwórz zwrot i wybierz towary do zwrotu, powód zwrotu oraz metodę zwrotu. Wydrukuj wygenerowaną etykietę.

2) ZAPAKOWANIE ZWROTU

Zapakuj zwracane towary. Zachęcamy do ponownego wykorzystania worka foliowego lub kartonu, w którym dostarczono towary. Prosimy starannie zakleić paczkę i przykleić etykietę zwrotną po zewnętrznej stronie paczki. Usunąć lub przekreślić wszystkie stare etykiety wysyłkowe, naklejki i inne materiały przewozowe.

3) WYSŁANIE PACZKI

Zanieś paczkę do wybranego punktu lub zaczekaj na kuriera, który odbierze paczkę pod Twoim adresem. Zapisz umieszczony na etykiecie zwrotnej kod umożliwiający śledzenie paczki.

4) POTWIERDZENIE ZWROTU TOWARU I ZWROT ŚRODKÓW

YPo przyjęciu i przetworzeniu zwrotu towaru otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Środki pieniężne zostaną zwrócone natychmiast po zwróceniu towaru lub towarów i ich sprawdzeniu przez zespół The North Face ds. zapewnienia jakości. Środki pojawią się na rachunku w ciągu 14 dni.

Zamawiający ponosi odpowiedzialność za towary do momentu ich dostarczenia do magazynu, dlatego należy je odpowiednio zapakować, aby nie uległy uszkodzeniu w transporcie.

W razie wątpliwości lub w celu uzyskania pomocy prosimy o kontakt z OBSŁUGĄ KLIENTA.

 

Zwrot i wymiana

Jakie są zasady dotyczące zwrotów?

Towary można zwrócić w ciągu 30 dni od ich otrzymania. Zwracane towary nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Jakie są zasady dotyczące wymiany?

Obecnie nie ma możliwości łatwej wymiany produktów. Aby otrzymać produkt w innym rozmiarze lub kolorze, należy zwrócić zamówiony towar i złożyć nowe zamówienie. Zwrot środków nastąpi po otrzymaniu i przetworzeniu zwróconego towaru w magazynie.

Czy w przypadku zwrotu zamówienia otrzymam zwrot kosztów wysyłki?

Zwrócimy środki w kwocie odpowiadającej wartości zwracanych towarów. Ewentualne koszty dostawy opłacone w momencie składania zamówienia nie są uwzględniane oprócz zamówień zwracanych w całości z powodu niewłaściwych, wadliwych lub uszkodzonych towarów).

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Środki pieniężne zostaną zwrócone natychmiast po zwróceniu towaru lub towarów i ich sprawdzeniu przez zespół The North Face ds. zapewnienia jakości. Po zatwierdzeniu zwrotu towaru realizacja zwrotu środków przez The North Face® do dostawcy usług płatniczych zamawiającego (np. wydawcy karty kredytowej) może zająć do 14 dni. Uwaga: czas zwrotu środków przez dostawcę usług płatniczych do zamawiającego może się różnić w zależności od dostawcy.

Dalsze informacje można uzyskać od zespołu obsługi klienta sklepu internetowego, klikając tutaj.

Co należy zrobić, jeśli kwota zwrotu jest nieprawidłowa?

Należy skontaktować się z obsługą klienta, klikając tutaj. Postaramy się jak najszybciej rozstrzygnąć tę sprawę.

Co należy zrobić w przypadku otrzymania niewłaściwego produktu?

W przypadku otrzymania niewłaściwego produktu zalecamy kontakt z jednym z przedstawicieli obsługi klienta. Można to zrobić, klikając tutaj.

Co należy zrobić, jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony lub wadliwy?

W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego produktu zalecamy kontakt z jednym z przedstawicieli obsługi klienta. Można to zrobić, klikając tutaj.

Czy można zwrócić przez Internet towary zakupione w sklepie detalicznym The North Face®?

Regulamin zwrotów przez Internet odnosi się jedynie do towarów zakupionych na stronie  www.thenorthface.pl

Jak można zwrócić towar zakupiony za pośrednictwem systemu PayPal?

Towary zakupione za pośrednictwem systemu PayPal należy  zwrócić przez Internet , aby otrzymać zwrot środków na konto PayPal.

Czy można zwrócić towary zakupione przez Internet w więcej niż jednej paczce?

Jeśli zwracane towary nie mieszczą się w jednej paczce, wybierz tylko towary do umieszczenia w pierwszej paczce i kontynuuj. Po zakończeniu tego zwrotu należy powrócić do pierwszego kroku i powtórzyć cały proces, aby wygenerować dodatkowe etykiety zwrotne do każdej paczki.