Zwroty

Bezpłatne zwroty w ciągu 30 dni

W przypadku niezadowolenia z produktów lub zmiany zdania co do ich zakupu możesz je bez problemu zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostawy. Zobacz, jak zwrócić zakup dokonany przez internet tutaj.

UTWÓRZ ZWROT SWOJEGO ZAMOWIENIA

Postępowanie z produktami

Produkty należy traktować i przechowywać z zachowaniem ostrożności. Należy je zwrócić w oryginalnym stanie i opakowaniu, z dołączonymi oryginalnymi metkami i etykietami. Jeśli w wyniku nieprawidłowego obchodzenia się z produktami ich wartość handlowa ulegnie obniżeniu, mamy prawo do proporcjonalnego obniżenia kwoty zwrotu.

Nasze zasady dotyczące wymiany

Nie oferujemy wymiany produktów. Jeśli interesuje Cię inny rozmiar lub kolor, musisz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie. Zwrot kosztów nastąpi po otrzymaniu i przetworzeniu przesyłki w naszym magazynie. Rozpocznij dokonywanie zwrotu tutaj. Zobacz, jak zwrócić zakup dokonany przez internet tutaj.

Gwarancja prawna na uszkodzone lub wadliwe produkty
Jeśli produkt jest wadliwy, obowiązuje ustawowa 2-letnia gwarancja na wady produktu (okres gwarancji może być dłuższy, jeśli tak stanowią lokalne przepisy prawa). Produkt jest wadliwy, jeśli został otrzymany w stanie uszkodzonym lub w przypadku wystąpienia wady produkcyjnej lub materiałowej w ciągu 2 lat od zakupu (okres ten może być dłuższy, jeśli tak stanowią lokalne przepisy prawa). Należy pamiętać, że produkty uszkodzone w wyniku zużycia nie są uważane za wadliwe.

W takim przypadku produkt można zwrócić w ciągu 30-dniowego okresu zwrotu. Jeśli okres 30 dni upłynął, możesz zwrócić wadliwe produkty w ciągu 2 lat od ich otrzymania i uzyskać pełny zwrot kosztów, w tym kosztów wysyłki. Dowiedz się, jak zgłosić roszczenie gwarancyjne tutaj. Zobacz, jak zwracamy koszty wysyłki tutaj.
Zwrot kosztów wysyłki
W przypadku zwrotów w związku ze zmianą zdania lub wadliwymi produktami, zwrócimy Ci całość poniesionych kosztów przy użyciu pierwotnej formy płatności, w tym ewentualne koszty wysyłki.

Jeśli kupisz więcej niż jeden produkt w ramach jednego zamówienia i zwrócisz tylko jeden lub kilka z nich, zwrócimy Ci proporcjonalnie część poniesionych kosztów wysyłki. Na przykład jeśli kupisz 3 produkty i zwrócisz 2 z nich, zwrócimy Ci 2/3 poniesionych kosztów wysyłki.