ZWROTY

THE NORTH FACE® POLITYKA ZWROTÓW
Prawo odstąpienia od umowy

Jeśli nie jesteś zadowolona/zadowolony z otrzymanych produktów lub po prostu zmieniłaś/zmieniłeś zdanie o ich zakupie po wysłaniu potwierdzenia zamówienia, możesz zwrócić towar w przeciągu 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych, liczonych od dnia dostawy. Zwrot należności zostanie dokonany jak tylko zamówienie zostanie do nas zwrócone.

Skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy nie wiąże się z żadną karą czy koniecznością podania powodu odstąpienia.

Należy pamiętać, że dopóki produkty pozostają w Państwa posiadaniu, są Państwo odpowiedzialni za ich bezpieczne przechowanie i utrzymanie w dobrym stanie.

Zwracane artykuły nie mogą być noszone oraz muszą być w oryginalnym stanie i opakowaniu (wraz z przywieszką).

Jeśli chcesz zamówić ten sam artykuł w innym rozmiarze lub kolorze, musisz najpierw dokonać zwrotu, a następnie złożyć nowe zamówienie.

W przypadku zwrotu z powodu zmiany decyzji (prawo odstąpienia od umowy), otrzymasz całkowity zwrot pieniędzy, z wyjątkiem kosztów dostawy ekspresowej, jeśli wybrano tę metodę wysyłki.
Twój zwrot będzie dokonany po otrzymaniu i przetworzeniu go przez nasz magazyn. Wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem, zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Zwrócone środki powinny pojawić się na koncie w ciągu 14 dni.

UTWÓRZ ZWROT SWOJEGO ZAMOWIENIA

JAK DOKONAĆ BEZPŁATNEGO ZWROTU

1 - UTWÓRZ I WYDRUKUJ ETYKIETĘ ZWROTNĄ

Kliknij na MONITORUJ ZAMÓWIENIE dostępny w nagłówku (zarejestrowani klienci mogą także uzyskać dostęp do historii swoich zamówień w dziale MOJE KONTO). Podaj swój numer zamówienia (8-cyfrowy numer referencyjny) i adres e-mail. Na stronie zamówienia kliknij przycisk 'Utwórz zwrot'.

Wybierz artykuły do zwrotu, przyczynę zwrotu, preferowaną metodę zwrotu (dostarczenie do punktu UPS lub odbiór przez kuriera pod wskazanym adresem). Postępuj zgodnie z instrukcjami przedstawianymi w trakcie tego procesu i wydrukuj wygenerowaną etykietę zwrotną.

2 - ZAPAKUJ PRODUKTY DO ZWROTU

Zapakuj artykuły, które chcesz zwrócić. Zachęcamy do ponownego wykorzystania worka foliowego lub kartonu, w którym dostarczono przesyłkę. Dokładnie zamknij paczkę i przyklej do jej zewnętrznej strony etykietę zwrotną. Upewnij się, że wszystkie stare etykiety przewozowe, naklejki i inne materiały zostały usunięte lub unieważnione.

3 - ZANIEŚ PRZESYŁKĘ DO PUNKTU UPS LUB PRZEKAŻ KURIEROWI

Zanieś przesyłkę do wybranego punktu w godzinach otwarcia lub zaczekaj na odbiór przesyłki przez kuriera pod wskazanym adresem. Zadbaj, aby ktoś przebywał w domu w czasie, w którym kurier ma odebrać paczkę.
Jeśli z jakiegoś podwodu zwrot nie został odebrany, prosimy ponownie utworzyć etykietę zwrotną, zgodnie z zasadami opisanymi na naszej stronie.
Możesz utworzyć dowolną liczbę etykiet zwrotnych w ciagu regulaminowych 30 dni; po tym okresie nie jest możliwe stworzenie zwrotu.

4 - POTWIERDZENIE OTRZYMANIA PRZESYŁKI ZWROTNEJ I DOKONANIA ZWROTU ŚRODKÓW

Gdy tylko Twój zwrot zostanie przyjęty i zaakceptowany, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Zwrot środków nastąpi zaraz po sprawdzeniu zwróconych artykułów) przez nasz zespół ds. zapewnienia jakości. Zwrócone środki powinny pojawić się na koncie w ciągu 14 dni.

GWARANCJA DOTYCZĄCA WADLIWYCH TOWARÓW

Oprócz powyższego, uznajemy ustawowy dwuletni (lub dłuższy, jeśli wymaga tego miejscowe prawo) okres gwarancyjny obejmujący wady produktów. Produkt jest "wadliwy", jeśli klient otrzymał uszkodzony produkt lub jeśli w ciągu 2 lat (bądź w dłuższym okresie, jeśli wymaga tego miejscowe prawo) od zakupu ujawni się w nim wada produkcyjna lub materiałowa. Uwaga: produktów uszkodzonych wskutek zużycia nie uznaje się za wadliwe.
Szczegółowe informacje znajdują się w naszej Polityce Gwarancyjnej.
Jeśli upłynął okres 30 dni na dokonanie darmowego zwrotu, w dalszym ciagu dysponujesz okresem 2 lat od otrzymania produktu, by zgłosić reklamację produktu. Prosimy w tym wypadku o kontakt z naszym Działem Obsługi klienta by uzyskać pomoc.

 

Return Online Locate Orders (ROLO)

Zamówienia Locate to zamówienia złożone w sklepie na produkty, które nie są fizycznie dostępne w magazynie sklepu, z dostawą do tego samego sklepu lub na adres domowy.

Przedmioty zakupione za pośrednictwem Locate mogą zostać zwrócone w sklepie The North Face będącym własnością marki lub w sklepie internetowym. Wyłączone są sklepy partnerskie i koncesyjne. W przypadku zwrotów online należy postępować zgodnie ze standardową Procedurą Zwrotów Online. Zwroty on-line mogą być dokonywane TYLKO w formie cyfrowej karty podarunkowej, która podlega naszym standardowym Zasadom I Warunkom W Zakresie Kart Podarunkowych.

Jeśli nie chcesz otrzymać zwrotu za pomocą cyfrowej karty podarunkowej, wypełnij formularz zwrotu w sklepie, w którym dokonano zakupu.

Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce Gwarancyjnej.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy zapoznać się z odpowiedziami na często zadawane pytania Dotyczące Zwrotów.

W razie pytań lub w celu uzyskania pomocy prosimy o kontakt z OBSŁUGĄ KLIENTA