ZWROTY

ZWROTY PRZEZ INTERNET – The North Face®

Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony(-a) z zakupu, z przyjemnością przyjmiemy Twój zwrot w ciągu 30 dni.

Jeśli chcesz zamówić ten sam artykuł w innym rozmiarze lub kolorze, musisz najpierw dokonać zwrotu, a następnie złożyć nowe zamówienie. Środki zostaną zwrócone po otrzymaniu zwracanego artykułu i przetworzeniu zwrotu w naszym magazynie.

Zwracane artykuły nie mogą być noszone oraz muszą być w oryginalnym stanie i opakowaniu (wraz z przywieszką).

ZWRÓĆ ZAMÓWIENIE

JAK SKORZYSTAĆ Z DARMOWEGO ZWROTU

1 - UTWÓRZ ZWROT I WYDRUKUJ ETYKIETĘ ZWROTNĄ

Kliknij przycisk ZWRÓĆ ZAMÓWIENIE lub link ŚLEDŹ MOJE ZAMÓWIENIE dostępny w nagłówku (zarejestrowani klienci mogą także uzyskać dostęp do historii swoich zamówień w dziale MOJE KONTO). Podaj swój numer zamówienia (8-cyfrowy numer referencyjny) i adres e-mail. Na stronie zamówienia kliknij przycisk 'Utwórz zwrot'.

Wybierz artykuły do zwrotu, przyczynę zwrotu, preferowaną metodę zwrotu (dostarczenie do punktu odbioru lub odbiór przez kuriera pod wskazanym adresem). Postępuj zgodnie z instrukcjami przedstawianymi w trakcie tego procesu i wydrukuj wygenerowaną etykietę zwrotną.

2 - ZAPAKUJ ZWRACANE ARTYKUŁY

Zapakuj artykuły, które chcesz zwrócić. Zachęcamy do ponownego wykorzystania worka foliowego lub kartonu, w którym dostarczono przesyłkę. Dokładnie zamknij paczkę i przymocuj do jej zewnętrznej strony etykietę zwrotną. Upewnij się, że wszystkie stare etykiety przewozowe, naklejki i inne materiały zostały usunięte lub unieważnione.

3 - ZANIEŚ PRZESYŁKĘ DO PUNKTU ODBIORU LUB PRZEKAŻ KURIEROWI

Zanieś przesyłkę do wybranego punktu w godzinach otwarcia lub zaczekaj na odbiór przesyłki przez kuriera pod Twoim adresem. Zadbaj, aby ktoś przebywał w domu w czasie, w którym kurier ma odebrać paczkę.

4 - POTWIERDZENIE ZWROTU I ZWROT ŚRODKÓW

Gdy tylko Twój zwrot zostanie przyjęty i zaakceptowany, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Zwrot środków nastąpi zaraz po sprawdzeniu zwróconych artykułów) przez nasz zespół ds. zapewnienia jakości. Zwrócone środki powinny pojawić się na Twoim koncie w ciągu 14 dni.

Do momentu dostarczenia towaru do naszego magazynu za towar odpowiada Klient, dlatego zadbaj o prawidłowe zapakowanie artykułów, aby nie uległy uszkodzeniu w transporcie.


PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Jeśli nie jesteś zadowolony(a) z otrzymanych produktów lub po prostu zmienisz zdanie co ich zakupu po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem zamówienia, możesz zwrócić produkty w ciągu 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od daty ich dostarczenia i otrzymać zwrot środków; jest to prawo do odstąpienia od umowy, z którego możesz skorzystać bez żadnych sankcji i bez podania powodu.

Pamiętaj, że jako klient odpowiadasz za bezpieczeństwo i dobry stan produktów będących w Twoim posiadaniu.

W przypadku zwrotu z powodu zmiany zdania (zgodnie z prawem do odstąpienia od umowy) otrzymasz pełen zwrot środków pomniejszony o koszty wysyłki dostawą ekspresową, jeśli taką metodę wysyłki wybrałeś(aś).


GWARANCJA DOTYCZĄCA WADLIWYCH TOWARÓW

Oprócz powyższego, uznajemy ustawowy dwuletni (lub dłuższy, jeśli wymaga tego miejscowe prawo) okres gwarancyjny obejmujący wady produktów. Produkt jest "wadliwy", jeśli klient otrzymał uszkodzony produkt lub jeśli w ciągu 2 lat (bądź w dłuższym okresie, jeśli wymaga tego miejscowe prawo) od zakupu ujawni się w nim wada produkcyjna lub materiałowa. Uwaga: produktów uszkodzonych wskutek zużycia nie uznaje się za wadliwe.

Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce gwarancyjnej.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy zapoznać się z odpowiedziami na często zadawane pytania dotyczące zwrotów.

W razie pytań lub w celu uzyskania pomocy prosimy o kontakt z OBSŁUGĄ KLIENTA