ZWROTY

ZWROTY DO SKLEPU INTERNETOWEGO THE NORTH FACE

The North Face gwarantuje jakość wszystkich sprzedawanych towarów i ma nadzieję, że każdy klient będzie zadowolony z zakupu. W razie niezadowolenia z jakiegokolwiek powodu, zakupione towary można zwrócić w ciągu 30 dni. Zwracane towary nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu (z przywieszką).

 

JAK ZAMÓWIĆ DARMOWY ZWROT

1) WYGENEROWANIE I WYDRUKOWANIE ETYKIETY ZWROTNEJ

Kliknij łącze Zaloguj się w nagłówku. Sprawdź status zamówienia (w przypadku złożenia zamówienia jako gość) lub Zaloguj się (w przypadku złożenia zamówienia jako zarejestrowany użytkownik). Kliknij Utwórz zwrot i wybierz towary do zwrotu, powód zwrotu oraz metodę zwrotu. Wydrukuj wygenerowaną etykietę.

2) ZAPAKOWANIE ZWROTU

Zapakuj zwracane towary. Zachęcamy do ponownego wykorzystania worka foliowego lub kartonu, w którym dostarczono towary. Prosimy starannie zakleić paczkę i przykleić etykietę zwrotną po zewnętrznej stronie paczki. Usunąć lub przekreślić wszystkie stare etykiety wysyłkowe, naklejki i inne materiały przewozowe.

3) WYSŁANIE PACZKI

Zanieś paczkę do wybranego punktu lub zaczekaj na kuriera, który odbierze paczkę pod Twoim adresem. Zapisz umieszczony na etykiecie zwrotnej kod umożliwiający śledzenie paczki.

4) POTWIERDZENIE ZWROTU TOWARU I ZWROT ŚRODKÓW

YPo przyjęciu i przetworzeniu zwrotu towaru otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Środki pieniężne zostaną zwrócone natychmiast po zwróceniu towaru lub towarów i ich sprawdzeniu przez zespół The North Face ds. zapewnienia jakości. Środki pojawią się na rachunku w ciągu 14 dni.

Zamawiający ponosi odpowiedzialność za towary do momentu ich dostarczenia do magazynu, dlatego należy je odpowiednio zapakować, aby nie uległy uszkodzeniu w transporcie.

W razie wątpliwości lub w celu uzyskania pomocy prosimy o kontakt z OBSŁUGĄ KLIENTA.