Odwiedź nasz

#PinnacleProject

Odtwórz filmzobacz aukcję

Odblokuj nigdy nie przeglądane Athlete Archives

Przepełniony duchem odkrywania sklep pop-up oferuje osiem kolekcjonerskich pozycji przekazanych przez jednych z najbardziej imponujących odkrywców naszych czasów.

Osiem kluczowych przedmiotów kolekcjonerskich, noszonych przez sportowców The North Face® w szczytowych momentach, zostało odrestaurowanych i opatrzonych osobistą wiadomością od każdego sportowca, aby zainspirować nowego właściciela, aby nigdy nie przestał odkrywać. Aby zdobyć jeden z nich, musisz zmierzyć się z górą lub dołączyć do aukcji. Wszystkie wpływy wrócą w góry.

Odkryj Athlete ArchivesOdtwórz film

de le Rue

torba XL Base Camp

zobacz aukcję

„Ta torba towarzyszyła mi podczas wszystkich moich wypraw, od Antarktydy po Alaskę, przez Svalbard, do Chile i na Vanuatu. Chroniła mój ekwipunek w wyjątkowo trudnych sytuacjach i scenariuszach, jak podczas 5-dniowej przeprawy łodzią przez Cieśninę Drake'a z 10-metrowymi falami, przez dżunglę Vanuatu do eksplodującego wulkanu i po lodowcu na wyspie Svalbard podczas 200-kilometrowej przeprawy przy minus 30 stopniach Celsjusza... Myślę, że można powiedzieć, że ta torba to dla mnie kawałek historii."

Caroline
Ciavaldini

zobacz aukcję

„Kurtka ta towarzyszyła mi, gdy zdobywałam Grand Capucin, pokonując jedną z najtrudniejszych tras w Europie na tych wysokościach - Voie Petit. Spałam w niej w śpiworze, kiedy w połowie trasy nocowaliśmy na wąskiej półce o szerokości 80 cm. Nie miałam siły, żeby ją zdjąć. Po tej szalonej i trudnej nocy, następnego dnia zdobyliśmy szczyt."

Hervé
Barmasse

zobacz aukcję

„Wybrałem tę kurtkę na pierwsze podejście pod 2700-metrowy szczyt Cerro Piergiorgio w Patagonii od zachodniej ściany. Pozornie pusta i pozbawiona cech ściana jest tak wysoka i pionowa jak legendarny El Capitan. Gorycz dotarcia do szczytu w nocy bez szansy na podziwianie widoku została pokonana przez szczęście, że udała się tak niebezpieczna i wymagająca wspinaczka."

Alex
Honnold

puchowa kurtka Antarctica Summit Series L3

zobacz aukcję

„Ta kurtka była ze mną podczas miesięcznej wyprawy na Antarktydę, gdy starałem się zdobyć jak najwięcej szczytów masywu Szczęki Wilka. Byłem całkowicie poza strefą komfortu. Najważniejsze jest tam radzenie sobie z niebezpiecznym zimnem, życie na lodowcu i wspinaczka w butach narciarskich. To dzikie tereny; zupełnie nowy rodzaj przygody. Żeby przebić to doświadczenie, następnym razem będę musiał wybrać się na Marsa."

David
Göttler

torba Base Camp S

zobacz aukcję

„Ta torba towarzyszyła mi podczas ekspedycji na Nanga Parbat (8126 m). Ten ośmiotysięcznik jest znany jako „zabójcza góra”. Na wysokości 7200 metrów warunki były zbyt trudne, by wspinać się dalej. Niebezpieczne połączenie zimna i wiatru zmusiło nas do powrotu. Naprawdę ciężkie rozczarowanie, ale od razu przyrzekliśmy, że pewnego dnia dotrzemy na ten szczyt. Na torbie znajdziesz numer, który oznacza Nanga Parbat, by upamiętnić to podejście."

Tamara
Lunger

zobacz aukcję

„Nanga Parbat. 8000 m. Jestem zupełnie sama. Lodowaty wiatr dął bez przerwy od 10 godzin. Nadszedł czas, by podjąć decyzję: Jeśli będę dalej kierować się w stronę szczytu, nigdy już nie zobaczę rodziny. Wiedząc, w jak poważnej jestem sytuacji, zdecydowałam się zawrócić. Była to niezwykle trudna decyzja, jednak dodała mi sił i motywacji. Ta kurtka jest ich symbolem."

Conrad
Anker

kurtka ekspedycyjna Antarctica Summit Series Ventrix

zobacz aukcję

„Ta kurtka dotarła ze mną na Antarktydę. Podchodziliśmy pod Ulvetanna (2930 metrów) przy minus 30 stopniach Celsjusza. Skały w tym paśmie górskim są szczególnie ostre. Można przypuszczać, że ostre skały to solidne skały, ale okazało się, że jest inaczej. Co jakiś czas, gdy drżałem z zimna, przez głowę przelatywały mi najgorsze scenariusze. Co zrobimy, jeśli... upuścimy linę? Co jeśli ostra skała ją przetnie? To pozwala Ci zachować czujność, ale nigdy nie powinno Cię zatrzymać. To dodatkowa motywacja, by iść dalej."

James
Pearson

Plecak Verto 32 Legacy

zobacz aukcję

„Ten plecak towarzyszył mi podczas wielu wypraw. Jest bardzo uniwersalny, dlatego zabieraliśmy go na wiele wspinaczek. Najbardziej zapadło mi w pamięć podejście pod Punta Giradili, klif z widokiem na wybrzeże Sardynii. Klejnot wśród wspinaczek tego typu, z dwiema trasami wytyczonymi w 2006 roku. Zrobiliśmy obie trasy jednego dnia. Jedenaście godzin klasycznej wspinaczki AF, pełnej fantastycznych szczytów i trudnych sekcji."