Returns FAQs

alt

Return Policy

Jakie są zasady dokonywania zwrotów?
W przypadku niezadowolenia z produktów lub zmiany zdania co do ich zakupu możesz je bez problemu zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostawy.
W jakim stanie należy zwrócić produkt?
Produkty należy traktować i przechowywać z zachowaniem ostrożności. Należy je zwrócić w oryginalnym stanie i opakowaniu, z dołączonymi oryginalnymi metkami i etykietami. Jeśli w wyniku nieprawidłowego obchodzenia się z produktami ich wartość handlowa ulegnie obniżeniu, mamy prawo do proporcjonalnego obniżenia kwoty zwrotu.
Czy zwrócicie mi koszty wysyłki, jeśli zwrócę zamówione produkty?
W przypadku zwrotów w związku ze zmianą zdania lub wadliwymi produktami, zwrócimy Ci całość poniesionych kosztów przy użyciu pierwotnej formy płatności, w tym ewentualne koszty wysyłki.

Jeśli kupisz więcej niż jeden produkt w ramach jednego zamówienia i zwrócisz tylko jeden lub kilka z nich, zwrócimy Ci proporcjonalnie część poniesionych kosztów wysyłki. Na przykład jeśli kupisz 3 produkty i zwrócisz 2 z nich, zwrócimy Ci 2/3 poniesionych kosztów wysyłki.
Czy mogę zwrócić produkt w celu wymiany zamiast otrzymania zwrotu pieniędzy?
Nie oferujemy wymiany produktów. Jeśli interesuje Cię inny rozmiar lub kolor, musisz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie. Zwrot kosztów nastąpi po otrzymaniu i przetworzeniu przesyłki w naszym magazynie. Rozpocznij dokonywanie zwrotu tutaj. Zobacz, jak zwrócić zakup dokonany przez internet tutaj.
Co mam zrobić, jeśli produkt jest nieprawidłowy, uszkodzony lub wadliwy?
Jeśli otrzymałeś/-aś nieprawidłowy, wadliwy lub uszkodzony produkt, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostawy. Postępuj zgodnie ze standardowym procesem zwrotu i wybierz powód zwrotu. Rozpocznij dokonywanie zwrotu tutaj.

Jeśli 30 dni upłynęło, masz 2 lata od daty otrzymania wadliwych produktów na ich zwrot. Zobacz naszą gwarancję prawną na wadliwe produkty tutaj.
Co zrobić, jeśli nie mam dowodu zakupu?
Jeśli produkt The North Face był prezentem i nie posiadasz dowodu zakupu lub nie wiesz, gdzie został zakupiony, zwrot może nie być możliwy.

Jeśli produkt, który chcesz zwrócić, jest w idealnym stanie, posiada oryginalne opakowanie i wszystkie metki, możesz spróbować go zwrócić w najbliższym sklepie The North Face. Sklep rozpatrzy wniosek indywidualnie dla każdego przypadku. Sklep może, według własnego uznania, wyrazić zgodę na wymianę produktu na inny rozmiar, kolor lub styl o tej samej lub niższej wartości lub na przyznanie środków do wykorzystania w sklepie.
Czy mogę zwrócić produkt The North Face zakupiony u innego sprzedawcy?
Nie możemy przetwarzać zwrotów produktów zakupionych poza sklepami należącymi do The North Face lub na stronie TheNorthFace.pl. W lokalizatorze sklepów możesz sprawdzić, czy sklep jest własnością The North Face czy partnera. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą lub partnerem, u którego produkt został zakupiony.
Czy mogę zwrócić przez internet produkty zakupione w sklepach detalicznych The North Face?
Produkty zakupione w sklepie detalicznym The North Face muszą zostać zwrócone do tego samego sklepu The North Face.
Czy mogę zwrócić produkt zakupiony przez internet do sklepu detalicznego The North Face?
Produkty zakupione w oficjalnym internetowym sklepie The North Face można zwrócić wyłącznie za pośrednictwem naszego procesu zwrotów online. Rozpocznij dokonywanie zwrotu teraz.

Proces dokonywania zwrotu

Jak zwrócić produkty zakupione przez internet do The North Face?
Produkty zakupione w oficjalnym internetowym sklepie The North Face można zwrócić wyłącznie za pośrednictwem naszego procesu zwrotów online. Rozpocznij dokonywanie zwrotu teraz.
Jak długo trwa proces zwrotu?
Zanim otrzymamy zwrot od przewoźnika, może minąć do 5 dni roboczych.

Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu w naszym magazynie wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem przetworzenia zwrotu. Może nam to zająć 2–3 dni robocze od momentu otrzymania przesyłki od przewoźnika.

Zwrócone środki pojawią się na Twoim koncie maksymalnie w ciągu 14 dni, w zależności od użytej metody płatności.
Jak utworzyć etykietę zwrotną?
Aby otrzymać bezpłatną etykietę zwrotną, przejdź do punktu Jak zwrócić zakup dokonany przez internet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zarezerwować zwrot.
Jak mogę otrzymać etykietę zwrotną, jeśli nie mogę jej wydrukować?
Jeśli nie możesz wydrukować etykiety zwrotnej, skontaktuj się z nami.
Co zrobić, jeśli przewoźnik nie odebrał lub nie jest w stanie odebrać mojego zwrotu?
Jeśli z jakiegokolwiek powodu paczka nie zostanie odebrana w zarezerwowanym dniu, postępuj zgodnie z naszymi zwykłymi instrukcjami dotyczącymi zwrotów i zarezerwuj kolejny bezpłatny odbiór. Rozpocznij dokonywanie nowego zwrotu tutaj. Jeśli to nie rozwiąże problemu, skontaktuj się z nami.

Zwroty pieniędzy

Jak długo trzeba czekać na zwrot pieniędzy?
Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany, gdy tylko zwrócone produkty zostaną sprawdzone i zaakceptowane przez nasz zespół ds. zapewnienia jakości.

Po prawidłowym przyjęciu i przetworzeniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że zwrot pieniędzy został dokonany przy użyciu pierwotnej formy płatności.

Jeśli coś jest nie tak ze zwrotem (np. produkty nie są zgodne z dokonanym zakupem, zwrócone produkty mają obniżoną wartość handlową itp.), poinformujemy Cię o tym przez e-mail, przy czym możemy nawet zwrócić Ci dany produkt.

Cały proces, od momentu wydrukowania etykiety zwrotnej do momentu, gdy zwrócone środki będą widoczne na Twoim koncie, może potrwać do 14 dni. Pamiętaj, że czas zwrotu może zależeć od pierwotnie użytej metody płatności.

Jeśli to nie rozwiąże problemu, skontaktuj się z nami.
Co mam zrobić, jeśli kwota zwrotu jest nieprawidłowa?
Jeśli zwrócono Ci nieprawidłową kwotę, skontaktuj się z nami. Rozwiążemy tę sprawę tak szybko, jak to możliwe.