Proces dokonywania zwrotu
Nasz proces obsługi zwrotów
Zanim otrzymamy zwrot od przewoźnika, może minąć do 5 dni roboczych.
Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu w naszym magazynie wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem przetworzenia zwrotu. Może nam to zająć 2–3 dni robocze od momentu otrzymania przesyłki od przewoźnika.
Zwrócone środki pojawią się na Twoim koncie maksymalnie w ciągu 14 dni, w zależności od użytej metody płatności.
Zwrot zakupów dokonanych przez internet
Zakupy dokonane na stronie www.thenorthface.pl można zwrócić wyłącznie za pośrednictwem naszego procesu zwrotów online. Rozpocznij dokonywanie zwrotu teraz.
Etapy procesu dokonywania zwrotu
1. Rozpocznij dokonywanie zwrotu
2. Zaplanuj zwrot
3. Przygotuj etykietę zwrotną lub kod QR / kod kreskowy
4. Spakuj produkty
5. Przekaż paczkę przewoźnikowi
6. Odbierz potwierdzenie
7. Odbierz zwrot pieniędzy
1. Rozpocznij dokonywanie zwrotu
Jeśli masz u nas konto, zaloguj się na swoje konto i przejdź do historii zamówień, aby rozpocząć proces zwrotu.
Jeśli dokonałeś/-aś zakupu jako gość, kliknij łącze Śledź moje zamówienie dostępne na górze dowolnej strony w naszej witrynie. Wprowadź 8-cyfrowy numer zamówienia i adres e-mail użyty w zamówieniu, aby rozpocząć proces zwrotu. Na stronie szczegółów zamówienia kliknij przycisk Utwórz zwrot.
2. Zaplanuj zwrot
Aby dokonać zwrotu:
- Wybierz produkty, które chcesz zwrócić.
- Wybierz powód zwrotu.
- Wybierz preferowaną metodę zwrotu.
3. Przygotuj etykietę zwrotną lub kod QR / kod kreskowy
Wybierasz cyfrowy kod? Na stronie potwierdzenia zwrotu kliknij przycisk Pobierz kod. Spowoduje to wygenerowanie kodu QR / kodu kreskowego, który należy pokazać w punkcie zwrotu. Otrzymasz go również pocztą elektroniczną na wybrany adres e-mail.
Nie musisz niczego drukować; po prostu pokaż wiadomość e-mail z potwierdzeniem w preferowanym punkcie odbioru, a oni wydrukują i dołączą etykietę do paczki.
Wybierasz odbiór z domu? Na stronie potwierdzenia zwrotu kliknij przycisk Wydrukuj etykietę zwrotną. Spowoduje to wygenerowanie etykiety, którą musisz wydrukować, aby zwrócić produkty. Jeśli nie masz dostępu do drukarki, skontaktuj się z nami.
4. Spakuj produkty
Zapakuj produkty, które chcesz zwrócić. Zachęcamy do ponownego wykorzystania oryginalnego opakowania wysyłkowego. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu opakowania.s
Upewnij się, że wszystkie stare etykiety wysyłkowe, naklejki i inne materiały zostały usunięte z zewnętrznej części opakowania lub zakryte.
5. Przekaż paczkę przewoźnikowi
Nadaj paczkę w wybranym punkcie w godzinach jego otwarcia. Pokaż pobrany kod kreskowy, a pracownicy punktu wydrukują go i nakleją na paczkę.
Otrzymasz potwierdzenie wysyłki na swój adres e-mail wraz z numerem przesyłki.
5A. W przypadku odbioru z domu zaczekaj na odbiór przesyłki przez przewoźnika pod wskazanym adresem. Upewnij się, że ktoś będzie w domu, gdy przewoźnik przyjedzie odebrać paczkę.
Otrzymasz potwierdzenie wysyłki na swój adres e-mail wraz z numerem przesyłki.
6. Odbierz potwierdzenie
Otrzymasz potwierdzenie e-mailem, gdy tylko zwrócone produkty zostaną odebrane, zaakceptowane i przetworzone. Może nam to zająć 2–3 dni robocze od momentu otrzymania przesyłki od przewoźnika.
Jeśli coś jest nie tak ze zwrotem (np. produkty nie są zgodne z dokonanym zakupem, zwrócone produkty mają obniżoną wartość handlową itp.), poinformujemy Cię o tym przez e-mail, przy czym możemy nawet zwrócić Ci dany produkt.
7. Odbierz zwrot pieniędzy
Gdy zwrot zostanie sprawdzony i zaakceptowany przez nasz zespół ds. zapewnienia jakości, zwrócimy Ci pieniądze, korzystając z pierwotnej formy płatności. Cały proces, od momentu wydrukowania etykiety zwrotnej do momentu, gdy zwrócone środki będą widoczne na Twoim koncie, może potrwać do 14 dni.
Uwaga: Jeśli nie chcesz postępować zgodnie z procedurą opisaną powyżej, możesz wybrać swoją preferowaną metodę zwrotu. Pamiętaj, że jeśli dokonasz zwrotu za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika, zamiast korzystać z naszej bezpłatnej opcji zwrotu, koszt zwrotu produktów pokrywasz Ty, a także bierzesz na siebie ryzyko uszkodzenia lub utraty zwracanych produktów do momentu, aż dotrą one do nas. Dodatkowo proces zwrotu produktów i pieniędzy może potrwać dłużej.