The North Face PL Strona główna
Koszyk

Gwarancja

Polityka gwarancyjna the north face®

Produkty The North Face® są objęte pełną gwarancją na wady materiałowe i produkcyjne przez okres dwóch lat.

W przypadku wady produkcyjnej naprawimy produkt bez opłat, wymienimy go (pod warunkiem, że dokładnie taki sam produkt jest nadal dostępny) lub zwrócimy środki klientowi, według wyłącznego uznania zespołu The North Face. Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych wypadkiem, niewłaściwą pielęgnacją, wynikających z zaniedbania lub zwykłego zużycia, bądź też z naturalnej zmiany koloru i właściwości materiału pod wpływem czasu i użytkowania. W niektórych przypadkach uszkodzenia niepodlegające gwarancji można naprawić za odpowiednią opłatą. Należy wówczas również pokryć koszty wysyłki naprawionego produktu do klienta.

Niniejsza gwarancja zapewnia użytkownikowi konkretne prawa i jednocześnie nie narusza uprawnień ustawowych przysługujących konsumentom w danym kraju.

Kiedy zakupiono produkt?

Kliknij odpowiednią opcję poniżej

Gwarancja – często zadawane pytania