Informacja o płatności

Za towary można płacić kartą kredytową, kartą debetową lub za pośrednictwem systemu PayPal i Przwlewy24.

Akceptujemy większość kart płatniczych, w tym: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro i American Express. Płatności należy dokonać w walucie wskazanej w zamówieniu przed jego przesłaniem.

Płatność kartą kredytową lub debetową

W przypadku płatności kartą kredytową lub debetową, w momencie składania zamówienia należy podać dane karty. Rachunek karty kredytowej lub debetowej zostanie obciążony kwotą odpowiadającą łącznej wartości zamówienia w momencie wysyłki zamówienia. Zamówienie nie zostanie przyjęte, a towar nie zostanie wysłany do momentu autoryzacji karty kredytowej lub debetowej przez jej wydawcę, w celu jej użycia do dokonania danej płatności. W razie braku autoryzacji sklep poinformuje o tym zamawiającego. Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji tożsamości posiadacza karty kredytowej lub debetowej poprzez zażądanie przedstawienia odpowiednich dokumentów.

Dokładamy wszelkich starań, aby zabezpieczyć stronę internetową The North Face i zapobiegać oszustwom. Wszystkie transakcje kartą kredytową lub debetową dokonywane na tej stronie internetowej są przetwarzane przez grupę Worldpay (UK) Limited i należące do niej spółki. Grupa ta prowadzi bezpieczną bramkę internetową i odpowiada za przechowywanie oraz obsługę danych dotyczących płatności w bezpiecznym środowisku. Uwaga: w każdej chwili i według własnego uznania możemy ograniczyć wysyłkę do określonych krajów w przypadku stwierdzenia, że występuje w nich zbyt duże ryzyko oszustwa.

Płatność przez PayPal

W przypadku płatności za pośrednictwem systemu PayPal należy zalogować się na swoje konto przy użyciu adresu e-mail i hasła w celu potwierdzenia płatności.

Inne metody płatności

Zazwyczaj pobieramy płatność za zamówienie po potwierdzeniu wysyłki odpowiednich produktów. Jeśli jednak użytkownik preferuje i wybierze jedną z naszych alternatywnych metod płatności (AMP) wiążącą się z pobraniem płatności z góry, pobierzemy płatność po potwierdzeniu zamówienia.

W wyjątkowym przypadku, gdy zamówione produkty nie są dostępne, a użytkownik dokonał już płatności za pośrednictwem AMP, zostanie o tym niezwłocznie powiadomiony, a my dokonamy pełnego zwrotu pieniędzy.