Obecnie otrzymujemy większą liczbę zwrotów, więc przetworzenie Twojego zwrotu może potrwać nieco dłużej. Z góry dziękujemy za zrozumienie!
Niestety zwroty bez dokumentacji papierowej są tymczasowo niedostępne. Wybierz alternatywną metodę zwrotu podczas rezerwacji zwrotu.

Proces dokonywania zwrotu

Nasz proces obsługi zwrotów

Zanim otrzymamy zwrot od przewoźnika, może minąć do 5 dni roboczych.

Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu w naszym magazynie wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem przetworzenia zwrotu. Może nam to zająć 2–3 dni robocze od momentu otrzymania przesyłki od przewoźnika.

Zwrócone środki pojawią się na Twoim koncie maksymalnie w ciągu 14 dni, w zależności od użytej metody płatności.

UTWÓRZ ZWROT SWOJEGO ZAMOWIENIA

Zwrot zakupów dokonanych przez internet

Zakupy dokonane na stronie www.thenorthface.pl można zwrócić wyłącznie za pośrednictwem naszego procesu zwrotów online. Rozpocznij dokonywanie zwrotu teraz.

Etapy procesu dokonywania zwrotu

1. Rozpocznij dokonywanie zwrotu

Jeśli masz u nas konto, zaloguj się na swoje konto i przejdź do historii zamówień, aby rozpocząć proces zwrotu.

Jeśli dokonałeś/-aś zakupu jako gość, kliknij łącze Śledź moje zamówienie dostępne na górze dowolnej strony w naszej witrynie. Wprowadź 8-cyfrowy numer zamówienia i adres e-mail użyty w zamówieniu, aby rozpocząć proces zwrotu. Na stronie szczegółów zamówienia kliknij przycisk Utwórz zwrot.

2. Zaplanuj zwrot

Aby dokonać zwrotu:

  • 1. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić.
  • 2. Wybierz powód zwrotu.
  • 3. Wybierz preferowaną metodę zwrotu.

3. Przygotuj etykietę zwrotną lub kod QR / kod kreskowy

Wybierasz cyfrowy kod? Na stronie potwierdzenia zwrotu kliknij przycisk Pobierz kod. Spowoduje to wygenerowanie kodu QR / kodu kreskowego, który należy pokazać w punkcie zwrotu. Otrzymasz go również pocztą elektroniczną na wybrany adres e-mail.

Nie musisz niczego drukować; po prostu pokaż wiadomość e-mail z potwierdzeniem w preferowanym punkcie odbioru, a oni wydrukują i dołączą etykietę do paczki.

Wybierasz odbiór z domu? Na stronie potwierdzenia zwrotu kliknij przycisk Wydrukuj etykietę zwrotną. Spowoduje to wygenerowanie etykiety, którą musisz wydrukować, aby zwrócić produkty. Jeśli nie masz dostępu do drukarki, skontaktuj się z nami.

4. Spakuj produkty

Zapakuj produkty, które chcesz zwrócić. Zachęcamy do ponownego wykorzystania oryginalnego opakowania wysyłkowego. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu opakowania.

Upewnij się, że wszystkie stare etykiety wysyłkowe, naklejki i inne materiały zostały usunięte z zewnętrznej części opakowania lub zakryte.

5. Przekaż paczkę przewoźnikowi

Nadaj paczkę w wybranym punkcie w godzinach jego otwarcia. Pokaż pobrany kod kreskowy, a pracownicy punktu wydrukują go i nakleją na paczkę.

Otrzymasz potwierdzenie wysyłki na swój adres e-mail wraz z numerem przesyłki.

5A. W przypadku odbioru z domu zaczekaj na odbiór przesyłki przez przewoźnika pod wskazanym adresem. Upewnij się, że ktoś będzie w domu, gdy przewoźnik przyjedzie odebrać paczkę.

Otrzymasz potwierdzenie wysyłki na swój adres e-mail wraz z numerem przesyłki.

6. Odbierz potwierdzenie

Otrzymasz potwierdzenie e-mailem, gdy tylko zwrócone produkty zostaną odebrane, zaakceptowane i przetworzone. Może nam to zająć 2–3 dni robocze od momentu otrzymania przesyłki od przewoźnika.

Jeśli coś jest nie tak ze zwrotem (np. produkty nie są zgodne z dokonanym zakupem, zwrócone produkty mają obniżoną wartość handlową itp.), poinformujemy Cię o tym przez e-mail, przy czym możemy nawet zwrócić Ci dany produkt.

7. Odbierz zwrot pieniędzy

Gdy zwrot zostanie sprawdzony i zaakceptowany przez nasz zespół ds. zapewnienia jakości, zwrócimy Ci pieniądze, korzystając z pierwotnej formy płatności. Cały proces, od momentu wydrukowania etykiety zwrotnej do momentu, gdy zwrócone środki będą widoczne na Twoim koncie, może potrwać do 14 dni.

Uwaga: Jeśli nie chcesz postępować zgodnie z procedurą opisaną powyżej, możesz wybrać swoją preferowaną metodę zwrotu. Pamiętaj, że jeśli dokonasz zwrotu za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika, zamiast korzystać z naszej bezpłatnej opcji zwrotu, koszt zwrotu produktów pokrywasz Ty, a także bierzesz na siebie ryzyko uszkodzenia lub utraty zwracanych produktów do momentu, aż dotrą one do nas. Dodatkowo proces zwrotu produktów i pieniędzy może potrwać dłużej.

Gdzie znajdę numer zamówienia?
Numer zamówienia możesz znaleźć w wysłanej przez nas wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub wysyłki. Jeśli masz u nas konto, możesz zalogować się na Moje konto i kliknąć Zamówienia, aby znaleźć numer zamówienia.
Przewoźnik nie odebrał zarezerwowanego zwrotu
Jeśli z jakiegokolwiek powodu paczka nie zostanie odebrana w zarezerwowanym dniu, postępuj zgodnie z naszymi zwykłymi instrukcjami dotyczącymi zwrotów i zarezerwuj kolejny bezpłatny odbiór. Rozpocznij dokonywanie nowego zwrotu tutaj.
Gdzie mogę sprawdzić status mojego zwrotu?
Możesz śledzić swój zwrot i jego status od momentu przekazania go przewoźnikowi do momentu otrzymania zwrotu pieniędzy. Dostęp do strony śledzenia można uzyskać na trzy sposoby:

1. Przez e-mail. Po przekazaniu przesyłki zwrotnej przewoźnikowi otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. W tej wiadomości e-mail znajduje się przycisk, który można kliknąć, aby przejść do strony śledzenia.

2. Przez przycisk Śledź moje zamówienie. Możesz kliknąć przycisk Śledź moje zamówienie w górnej części strony. Wprowadź numer zamówienia i adres e-mail użyty do złożenia zamówienia. Po wyświetleniu zamówienia kliknij przycisk Zarządzaj zwrotami.

Przez Moje konto. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz zalogować się na swoje konto i kliknąć zamówienie, którego dotyczy zwrot, a następnie kliknąć przycisk Zarządzaj zwrotami.

Udało się, ale chcesz dowiedzieć się więcej? Przejdź do punktu Do czego służy strona śledzenia i czym jest status śledzenia?, aby uzyskać więcej informacji.

Będziesz również otrzymywać aktualizacje na swój adres e-mail, aby być na bieżąco.
Czy mogę anulować zwrot lub zmienić rezerwację zwrotu?
Tak, jeśli zmienisz zdanie co do zwrotu lub zechcesz ponownie zarezerwować odbiór z domu, możesz anulować zlecenie zwrotu w dowolnym momencie przed przekazaniem przesyłki przewoźnikowi lub oddaniem jej w punkcie odbioru.

Możesz to zrobić, uzyskując dostęp do szczegółów zamówienia za pośrednictwem następujących opcji:

1. Zarządzaj zwrotami: Kliknij przycisk Śledź moje zamówienie w górnej części strony. Wprowadź numer zamówienia i adres e-mail użyty do złożenia zamówienia. Po wyświetleniu zamówienia kliknij przycisk Zarządzaj zwrotami.

2. Moje konto. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz zalogować się na swoje konto i kliknąć zamówienie, którego dotyczy zwrot, a następnie kliknąć przycisk Zarządzaj zwrotami.

W przypadku obu opcji: Po przejściu na stronę zwrotów kliknij przycisk Anuluj zwrot, aby anulować zarezerwowany zwrot.

Chcesz zmienić rezerwację? Wykonaj te same kroki, co w punkcie Jak zwrócić zamówienie?. Pamiętaj, że jeśli dokonasz zmian w dniu zarezerwowanego odbioru z domu, przewoźnik może nadal przyjechać w celu odebrania przesyłki.