Gwarancja

TOWARY NIEWŁAŚCIWE, WADLIWE LUB USZKODZONE

W przypadku otrzymania nieprawidłowego (innego niż przedstawiony w sklepie The North Face) lub uszkodzonego towaru można go zwrócić w ciągu 30 dni od daty wysyłki. Prosimy postąpić zgodnie ze standardową procedurą zwrotu i wybrać jako powód zwrotu „towar był wadliwy”.

Jeśli upłynął  okres 30 dni na zwrot , a towar jest wadliwy, w okresie 2 lat od daty zamówienia można złożyć roszczenie z tytułu gwarancji. Prosimy o kontakt z OBSŁUGĄ KLIENTA w celu uzyskania pomocy przy zwrocie towaru.

Jakie są zasady gwarancyjne The North Face®?

Produkty The North Face® objęte są pełną gwarancją dla pierwotnego nabywcy, obejmującą wady materiałowe i wady wykonania przez okres dwóch lat.

W przypadku wady produkcyjnej naprawimy produkt bez opłat, wymienimy go lub zwrócimy środki klientowi, według wyłącznego uznania zespołu The North Face. Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych wypadkiem, niewłaściwą pielęgnacją, wynikających z zaniedbania lub zwykłego zużycia, bądź też z naturalnej zmiany koloru i właściwości materiału pod wpływem czasu i użytkowania. W niektórych przypadkach uszkodzenia niepodlegające gwarancji można naprawić za odpowiednią opłatą. Należy wówczas również pokryć koszty wysyłki naprawionego produktu do klienta.

W celu oceny gwarancyjnej należy zwrócić produkt do dealera The North Face®, u którego został zakupiony i okazać oryginalny paragon.
Produkty zakupione w sklepie internetowym The North Face® należy zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotów , wybierając jako powód zwrotu „towar był wadliwy“. Jeśli upłynął okres 30 dni na zwrot , prosimy o kontakt z obsługą klienta.

Niniejsza gwarancja daje konkretne prawa; nie ma jednak wpływu na żadne inne ustawowe prawa konsumenta, które mogą różnić się w zależności od kraju.

Mój produkt The North Face® jest wadliwy, dokąd mogę go zwrócić?

Kupiłem/-am mój produkt w sklepie internetowym The North Face®
Prosimy zwrócić towar zgodnie z regulaminem zwrotów  i wybrać jako powód zwrotu „towar był wadliwy”. Jeśli upłynął okres 30 dni na zwrot , prosimy o kontakt z obsługą klienta.
Zwracane produkty muszą być czyste.


Nie kupiłem/-am mojego produktu w sklepie internetowym The North Face®
Należy zwrócić towar do sklepu lub sprzedawcy The North Face®, gdzie został zakupiony, i przedstawić paragon bądź inny dowód zakupu. Sklep  wyjaśni odpowiednią procedurę i czas jej realizacji.

Czy muszę pokryć koszty wysyłki towarów zwracanych z tytułu gwarancji?

Kupiłem/-am mój produkt w sklepie internetowym The North Face®
The North Face® pokrywa koszt dostawy towarów polegających gwarancji.  W przypadku towarów niepodlegających gwarancji pobrana zostanie opłata za wysyłkę i naprawę.


Nie kupiłem/-am mojego produktu w sklepie internetowym The North Face®
Sklep, do którego zwrócono towar, zajmie się wysyłką towaru do działu obsługi gwarancji The North Face®.
The North Face® pokrywa koszt dostawy towarów podlegających gwarancji. W przypadku towarów niepodlegających gwarancji pobrana zostanie opłata za wysyłkę i naprawę.

Jak można sprawdzić status swojego zwrotu z tytułu gwarancji?

Kupiłem/-am mój produkt na stronie TheNorthFace.com
Po przetworzeniu gwarancji otrzymasz e-mail z powiadomieniem. Zwrot z tytułu gwarancji zostanie przetworzony w ciągu około 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towarów przez magazyn do momentu zwrotu towarów do klienta.

Nie kupiłem/-am mojego produktu na stronie TheNorthFace.com
Sklep, do którego zwrócono produkt, będzie informować o statusie zwrotu z tytułu gwarancji. Prosimy o kontakt ze sklepem. Jego zespół chętnie udzieli aktualnych informacji. Większość spraw gwarancyjnych jest rozstrzygana w ciągu 30 dni kalendarzowych.

Czy moje produkty The North Face® zostaną naprawione, wymienione, czy też otrzymam zwrot środków?

Jeśli produkt The North Face® uległ uszkodzeniu z powodu wady materiałowej lub wady wykonania, naprawimy go lub wymienimy, bądź też zwrócimy środki. Jeśli według wyłącznego uznania zespołu The North Face zwrócony towar nie jest wadliwy, roszczenie z tytułu gwarancji zostanie odrzucone, a towar – odesłany do klienta. Jeśli z danym produktem The North Face® wiążą się szczególne wspomnienia, które sprawiają, że jest on niezastąpiony, prosimy o tym poinformować przy zwrocie z tytułu gwarancji. Produkty, które nie są czyste, zostaną odrzucone.

Mam zepsutą klamrę, problem ze sznurowadłami lub brakuje mi dodatkowych części. Czy można je zastąpić?

Chętnie wymienimy zepsutą klamrę, zerwane sznurowadła lub zgubiony kaptur. W tym celu prosimy o kontakt z nami i  przekazanie następujących informacji: 

  • Dokładny opis danego elementu: produkt The North Face®, kolor, rozmiar, a w miarę możliwości także zdjęcie potrzebnego elementu
  • Adres, pod który element ma zostać wysłany. 

W przypadku braku oryginalnego elementu zapewnimy najbardziej zbliżony zamiennik.

Można również sprawdzić dostępność potrzebnego elementu w najbliższym sklepie The North Face®.

Czy gwarancja obejmuje zwykłe zużycie?

Wszystkie produkty wytwarzane są zgodnie z najwyższymi standardami. Jednak nawet przy bardzo ostrożnym traktowaniu produkt The North Face® zacznie w końcu wykazywać oznaki zużycia. Gwarancja The North Face® nie obejmuje zwykłego zużycia.

Mój produkt nie podlega gwarancji. Czy można go naprawić?

Uszkodzenia lub wady takie jak pęknięcia, rozdarcia, przypalenia i dziury nie podlegają gwarancji. Rozumiemy, że wypadki się zdarzają. W niektórych przypadkach uszkodzenia wynikające ze zwykłego zużycia można naprawić. Dział obsługi gwarancji The North Face® może naprawić towar w miarę swoich możliwości. Usługa ta podlega odpowiedniej opłacie. Należy również pokryć nominalny koszt wysyłki. Dodatkowe informacje na temat zwrotu uszkodzonych lub wadliwych towarów można uzyskać, kontaktując się z nami.

 

 

Kupiłem/-am mój produkt na wakacjach, czy mogę skorzystać z gwarancji?

Zgodnie z regulaminem The North Face towary należy zwracać do punktu, w którym zostały zakupione.
Jeśli nie ma takiej możliwości, prosimy o kontakt ze swoim lokalnym sklepem w celu ustalenia, czy może on zaoferować obsługę gwarancyjną, bądź też o kontakt z nami.

 

Gdzie można kupić części zamienne do namiotu?

Prosimy udać się do autoryzowanego dealera The North Face®. Potrzebne informacje to model namiotu i rodzaj słupka wymagającego wymiany. W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt.